20.3.10

Македонизам - што е тоа за мене?

Има неколку текстови од еден мој постар блог, кои сум ги подзаборавила, а кои мислам дека сепак треба да ми бидат во ова купче. Па, затоа решив да ги префрлам.
(Првично објавен во декември 2008 кога започнав со блогирањето, но тука е со друга дата поради едитирањето.)

Јас сум Македонкa. Иако мајка ми е Словенка, моето македонско чувство е многу силно. Имам многу пријатели кои се од мешани бракови, но живеат во Македонија и се чувствуваат Македонци. Не постои сила на светот што ќе може да го смени тоа. Јас сум Македонкa и како таквa ќе си умрам.
Моите деца се уште поголеми Македонци од мене заради проблемот што го постави Грција - нашиот јужен сосед (понатаму НЈС), на светската сцена - нашето име.
Затоа,
му благодарам на НЈС што го отвори прашањето,
му благодарам на НЈС што направи светот да слушне за Македонија,
му благодарам на НЈС што го освести мојот народ,
му благодарам на НЈС што го разбуди заспаното национално чувство затрупано од сиромаштија,
му благодарам на НЈС што предизвика полемики кои ќе произведат решенија,
му благодарам на НЈС што ги отвори нашите и туѓите архиви,
му благодарам на НЈС што предизвика копање на нашата земја (археолошко),
му благодарам на НЈС што нè натера да ги погледнеме сопствените убавини,
му благодарам на НЈС што нè натера да погледнеме во сопствените корени, во нашиот искон,
и најмногу му благодарам на НЈС што му даде смисол на мојот живот.

Македонизам - тоа е сето ова. Љубовта што ја чувствуваме кон нашата татковина, борбата која сме подготвени да ја водиме со сиот свет ако треба - и тоа за основното човеково право - правото на самоопределување!

No comments:

Post a Comment